تایتل قالب
تلاشی در راستای رشد اقتصادی نوآوری محور با رویکرد خط مشی گذاری نوآوری


روانشناسی صرفاً در مورد احساسات انسانی نیست. هدف غایی روانشناسی فهم رفتار و طبیعت انسان ها و کشف الگوهای رفتاری آنهاست. بهترین شیوه های روانشناسی می تونه فروش شما در دنیای کسب و کار رو افزایش بده.

شاید باورتون نشه اما این حقیقت داره. بسیاری از شرکت های موفق امروزی نتایج عظیم فروش خود را با استفاده از مفاهیم روانشناسی پیش برده اند.

آنها به طرق مختلف از مفاهیم روانشناسی حتی به صورت ناآگاهانه استفاده می کنند. اما اگر بدانید که بهترین روش ها و کاربردهای آنها کدامند، بدون زحمت می توانید فروش کسب و کار خود را هدایت کرده و شاهد رشد کسب و کارتان باشید.

روان شناسی ذهن مصرف کننده؛ آسان نیست

کلمه روانشناسی ترکیبی از دو کلمه روان و منطق است. جایگاه روانشناسی مطالعه ذهن و رفتار انسان هاست. از جمله مفاهیم احساسات و افکار،روان شناسی روی فهم این که انسان در یک شرایط خاص چگونه واکنش نشان می دهد تمرکز می کند. و مزیتی را برای کشف آن چه که شخص می خواهد و خواسته های پنهان آنها ارائه می کند.

برای افزایش فروش کسب و کار روانشناسی خیلی به شما کمک می کند. اما فهم مشتریان شما آسان نیست. نه تنها کسب تجربه، بلکه یادگیری اصول روانی نیز برای قرار گرفتن شما در ریل نیاز است.

7 واقعیت روانشناسی که فروش کسب و کار شما را تقویت می کند

اگر بدنبال آن هستید که از تخصص فروش خود بهتر استفاده کنید، به 6 قاعده اقناع سیالدینی که به شما کمک می کند تا بفهمید که فروش تان برای رشد چگونه باید به پیش رود، مراجعه کنید.

قدرت کلمات

نوشتن موثر مهارت مهمی است. اما آیا پیچ و تاب به کلمات باعث تغییر می شود؟ بله می شود و این که نتایج هم باورنکردنی است. و این واقعیت در مورد فروش شما و آمار مدیریت کارمندان شما هم صادق است. همه ما از کلمه قدردانی ذوق می کنیم، اینطور نیست؟

اما اگر در مورد مشتریان صحبت می کنیم، استفاده از کلمات مناسب در زمان مناسب لازم است. موسسه بازاریابی محتوا نشان می دهد که بازاریابی محتوا سه برابر بیشتر از تبلیغات پولی منجر به تبلیغات می شود. خیلی هیجان انگیز است. بهترین بهترین چینش خود از کلمات را به کار بگیرید و عملیات تجاری خود را ارتقاء دهید.

جایزه: همانطور که گالوپ نشان می دهد، یک تیم باانگیزه از کارمندان 21 درصد سودآوری بیشتری نشان می دهد، لازم است که کارمندان خود را برای تولید بهترین نتایج باانگیزه نگه دارید. و کلمات بهترین راه را برای بدست آوردن دل کارمندان تان هستند. تنها چند کلمه محب آمیز تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

نشان بدهید که چه کسی هستید

به عنوان یک کسب و کار در بازار، باید با رقابت شدید دست و پنجه نرم کنید و خود را از نابود شدن نجات دهید. و کسب و کاری که اشتباه می کند، در صورت عدم رضایت مشتریانش شانسی نخواهد داشت. اما پذیرش اشتباهات چگونه به فروش شما کمک می کند؟ زیرا به برجسته کردن آن چه که کسب و کار شما در آن خوب است کمک می کند.

همانطور که مطالعه فیونا روانشناس نشان می دهد، مشتریان تمایل دارند تا به شرکت هایی که شکست های استراتژیک را می پذیرند اعتماد کنند. به راحتی می توانید این نتایج را درک کنید. عاقلانه است که تصدیق کنید که می توانید بهتر از آن عمل کنید. برای این که حس بهتری به مشتریان تان بدهید، می توانید در خدمات موجود خود تغییرات کوچکی که می تواند رضایت مشتریان شما را تا حد زیادی افازیش دهد ایجاد کنید.

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محمدعلی صادقی کیا